Dobry rekruter musi być dobrym sprzedawcą.

W Impetum każdego dnia sprzedajemy. Nasza kultura to kultura sprzedaży.
Znamy się na tym, co robimy.

Dobry rekruter musi być dobrym sprzedawcą.

Są trzy powody:

 

  • Dzięki temu rekruter rozumie specyfikę kanału sprzedaży, do którego rekrutowany jest kandydat.
  • Sam charakter procesu rekrutacji, który prowadzimy w Impetum jest bardzo zbliżony do popularnej metodyki „lejka sprzedażowego”.
  • Zadaniem naszego rekrutera jest dobrze sprzedać kandydatowi pracodawcę i proponowane stanowisko. Najlepsi kandydaci – ludzie z osiągnięciami – wymagają solidnych argumentów do podjęcia decyzji

 

Nasza autorska metodyka rekrutowania polega na dopasowaniu kandydata do procesu sprzedaży. Dlatego rekruterom bez doświadczenia sprzedażowego, bez specjalizowania się w obszarze sprzedaży, bez sprzedażowego know-how bardzo trudno jest rekrutować pracowników sił sprzedaży z tak wysoką skutecznością jak w Impetum.

 

Nasza kultura organizacyjna i ścieżka kariery wymagają od rekruterów doświadczenia w sprzedaży, bycia liderami i codziennego rozwoju naszego rekrutacyjnego know-how – cybernetyki sprzedaży.

 

Jesteśmy praktykami sprzedaży. Dzięki temu potrafimy dobrze rozpoznać potrzeby naszych Klientów w zakresie sił sprzedażowych i stojące za nimi cele.

 

Klienci cenią nas za współpracę nad precyzyjnym zdefiniowanie profilu kandydata wspartą znajomością podobnych stanowisk w innych firmach. Potrafimy zamieniać wizje i marzenia o dobrym kandydacie na obiektywne, sprawdzalne, konkretne kryteria, które decydują o jego wysokiej efektywności w późniejszej pracy.

 

Naszym celem jest realizacja celów rynkowych klienta oraz celów zawodowych kandydata..