O nas

Impetum. Rekruter liderów sprzedaży.

Impetum.

Rekruter liderów sprzedaży.

 

Impetum jest unikalną firmą rekrutacyjną. Znajdujemy liderów sprzedaży.

 

Dzięki specjalizacji jesteśmy bardziej efektywni. Znajdujemy lepszych kandydatów, szybciej i przy mniejszych kosztach.

 

Działamy w sposób metodyczny i przewidywalny – pracując z nami możesz być pewien realizacji swoich planów i celów sprzedażowych.

 

Z sukcesem realizujemy „zadania specjalne”, czyli projekty o wyrafinowanych kryteriach selekcyjnych.

 

Pomagamy w tworzeniu nowych oraz optymalizacji istniejących kanałów sprzedaży. Tworzymy standardy sprzedaży, opisy stanowisk, struktury organizacyjne, systemy raportowania, ocen i motywacji oraz inne elementy systemu sprzedaży.

 

Rozwijamy narzędzia diagnostyczne badające kulturę organizacyjną. Pomagamy kreować zmiany kulturowe, które wspierają realizację celów rynkowych.

 

Zachęcamy do spotkania i poznania się w działaniu.

Nasi liderzy

Grzegorz Modlibowski

 

Założyciel Impetum (dawniej Optineo). Konsultant. Menedżer wielu projektów polegających na wdrażaniu systemowych udoskonaleń do organizacji.

 

Pracował m.in. dla takich firm, jak Nestle, TÜV Rheinland, Netia, Ad.point, Exide Technologies (d. Centra), Artegence, Grupa Pracuj, GG Network (d. Gadu-Gadu), Grupa Wirtualna Polska, US Pharmacia.

 

Przed powstaniem Impetum jako Chief Sales & Marketing Officer w VTS Clima odpowiadał za standaryzację sieci przedstawicielstw handlowych w kilkunastu krajach. Wcześniej jako Dyrektor Zarządzający budował polski oddział Interactive Marketing Partner oraz pracował jako Media Director w Media Management. Był członkiem Rady Naczelnej Interactive Advertising Bureau.

 

Okazjonalnie prowadzi wykłady, w tym dla SWPS. Członek Rady Programowej PJWSTK. Fascynują go cybernetyka społeczna oraz nauka o cywilizacjach, które popularyzuje.

 

„Podejmujemy się rekrutacji. Realizujemy ją. Koniec opowieści.”

Katarzyna Modlibowska

 

Konsultantka HR, specjalizuje się w realizacji procesów rekrutacyjnych o wysokim stopniu trudności. Prowadzi rekrutacje na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne.

 

Socjolog. Przed dołączeniem do Impetum zajmowała się badaniami marketingowymi. Jako badacz i moderator badań jakościowych FGI współpracowała z trójmiejską firmą badawczą Meritum. Zrealizowała kilkadziesiąt projektów badawczych, głównie dla klientów z branży FMCG.

 

W Impetum od 2007r. odpowiada za sprawność procesów rekrutacji i kieruje czteroosobowym zespołem rekrutacyjnym.

 

W Impetum zrealizowała z sukcesem kilkaset projektów, w tym dla takich firm jak: Alstom, Axel Springer, Bell, Bosch, Eurozet, Flakt Woods, Maccaferri Polska, Media Direction, Starcom Mediavest Group, Grupa o2, Wirtualna Polska i wielu innych.

 

„Nie śnimy o efektach. Ciężko na nie pracujemy.”

Anetta Wróblewska

 

Konsultant, trener, coach.

 

Posiada szerokie doświadczenie w pracy rozwojowej i szkoleniowej różnych grup odbiorców. Od 2005 r. jest trenerem biznesu, coachem indywidualnym (ICC) i zespołowym.

 

Łączy wiedzę psychologa, menedżera i doświadczenia w budowaniu relacji z klientami. Projektuje i realizuje warsztaty rozwijające kompetencje w obszarach: technik sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji, budowania i zarządzania zespołów, leadershipu, coachingu, motywowania pracowników, przeprowadzania oceny pracowniczej, komunikacji, asertywności, autoprezentacji, radzenia sobie ze stresem, efektywności osobistej.

 

Pracowała m.in. dla: BGŻ, Deloitte, Noble Bank, Lux Med., RWE, Sanofi Aventis, Sferis, Syngenta, Szkoła Trenerów Biznesu TROP, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, T-Mobile, Wolters Kluwer, Ministerstwo Skarbu Państwa.

„Często właściwe rozwiązanie nie jest tym najłatwiejszym.”

Krzysztof Kondracki

 

Konsultant. Psycholog biznesu. Specjalista od rozwoju zawodowego i metodologii wdrożeń.

 

Autor i realizator licznych projektów szkoleniowych i wdrożeniowych dla polskich i zagranicznych korporacji. Specjalista w zakresie metodyki pracy z zespołem. Autor publikacji na temat zarządzania oraz psychologii biznesu. Redaktor podręcznika dla menedżerów „Zarządzanie na przełomie wieków”.

 

Twórca manuali dedykowanych menedżerom i trenerom. Szkoli trenerów w umiejętnościach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem warsztatów biznesowych. Prowadzi zajęcia dla studentów UW Oraz SWPS.

 

Pracował między innymi dla takich firm jak: Unilever, Intercars, Bombardier Transportation, Wyeth, WSiP, Impel, Valeo, PLL LOT, Petrolot, TP SA, Hays Personnel.

 

„Dobre praktyki sił sprzedaży muszą pracować dla firmy.”

Tomasz Cichocki

 

Trener, konsultant, coach.

 

Jego specjalnością są obszary związane z kompetencjami managerskimi, innowacyjnością, myśleniem systemowym i strategicznym, negocjacjami i wystąpieniami publicznymi. Prowadzi warsztaty, na których zespoły wypracowują rozwiązania i przygotowują się do ich wdrożenia. Specjalizuje się także w zagadnieniach związanych z zarządzaniem projektami oraz obsługą klienta.

 

Prowadzeniem szkoleń i warsztatów zajmuje się od 2006 roku. W 2010 ukończył szkołę trenerów biznesu Grupy TROP. Doskonale radzi sobie przy prowadzeniu kameralnych warsztatów oraz zajęć dla dużych grup (30-200 osób), także w języku angielskim. Jest absolwentem szkoły coachingu Erickson College International.

 

Ukończył Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zdobywał kierując wdrożeniowymi projektami informatycznymi. Przez prawie 5 lat , jako manager ds. rozwoju, odpowiadał za sprzedaż usług nadawczych i produkcyjnych w spółce Polskie Sieci Nadawcze należącej do France Telecom. Kierował także wieloletnimi projektami wspierającymi polskie firmy i jednostki naukowe w nawiązywaniu współpracy na rynkach zagranicznych – jako Zastępca Dyrektora Ośrodka Transferu Technologii Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie wspiera swoim doświadczeniem konsorcja, realizujące projekty w ramach 7 Programu Ramowego UE, prowadząc warsztaty Exploitation Strategy Seminar organizowane przez Komisję Europejską, podczas których przedsiębiorcy i naukowcy opracowują strategię wdrażania nowych produktów na rynek. Pracował także w międzynarodowej korporacji – jako konsultant w firmie doradczej KPMG. Ma też za sobą doświadczenie dziennikarskie. W latach 90. był jednym z autorów serwisów informacyjnych radiowej Trójki.

 

Wykładał na studiach podyplomowych, m.in. w politechnikach Łódzkiej, Gdańskiej i Wrocławskiej, Uniwersytecie Szczecińskim i Akademii Koźmińskiego. Prowadził także zajęcia na studiach MBA prowadzonych przez Francuski Instytut Zarządzania. Uczestniczył w kilku projektach mających na celu podnoszenie kompetencji trenerskich.

 

Łącznie przeprowadził ponad 3000 godzin szkoleń, w tym ponad 900 godzin dla kadry kierowniczej. Pracował m.in. dla ORLEN SA, PZU SA, BGŻ SA, Nespresso Polska, HiPP Polska, JMP S.A. (sklepy Biedronka), JMDiF sp. z.o.o. (drogerie hebe), AXA, Libery Direct, Siemens, Robert BOSH, Zelmer SA, BP, Shell, Europejskie Centrum Przedsiębiorczości, PSDB, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr, Sanitec KOŁO, Mleczarnia Turek, Messer Group, Olympic Casino. Uczestniczył w projektach związanych z wdrażaniem standardów obsługi klienta m.in. dla Netia SA, Orlen SA, Shell oraz JMDiF sp. z o.o. Współtworzył i wdrażał standard obsługi klienta w Casinos Poland Sp. z o.o.

 

„Prawdziwi liderzy kreują kolejnych liderów.”

Impetum.

 

Podkręcamy obroty.