Dla naszego Klienta, jednego z liderów w swojej kategorii usług, dedykowanych dla szerokiego grona odbiorców B2B, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Sales Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Cel stanowiska:
Wprowadzenie na rynek nowych usług reklamowych dla odbiorcy masowego, stworzenie strategii sprzedaży, maksymalizacja udziału rynkowego firmy wśród wyznaczonej grupy klientów.
Zadania:
Monitorowanie trendów w ramach przydzielonej branży, w tym przede wszystkim kierunków rozwoju działań marketingowych
Monitorowanie działań kluczowych klientów (w tym potencjalnych) oraz konkurencji
Prowadzenie bazy danych obecnych i potencjalnych klientów oraz najważniejszych decydentów
Udział w tworzeniu planów rocznych, budżetów, strategii konkurowania Firmy na rynku
Bieżące planowanie działań
Nawiązywanie kontaktu (w tym tzw. cold calling) i umawianie spotkań
Prezentowanie firmy i ogólnych możliwości współpracy
Rozpoznawanie bieżącej sytuacji klientów i badanie potrzeb względem działań sprzedażowo-marketingowych
Tworzenie i prezentowanie ofert indywidualnych
Reagowanie na obiekcje i zastrzeżenia klienta
Przekonywanie do współpracy
Negocjowanie i zawieranie umów
Przekazywanie informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji umów do odpowiednich osób w Firmie
Nadzór nad rozliczeniami z klientem
Rekomendowanie klientom dalszych działań z uwzględnieniem wniosków z dotychczasowej współpracy